Шканова О. М. Маркетинг послуг : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. М. Шканова. - К. : Кондор, 2003. - 302 c. - Бібліогр.: 30 назв. - укp.Розглянуто маркетинг послуг та описано його специфіку, складові маркетингу-мікс. Висвітлено основні методи аналізу ринку послуг та прогнозування попиту. Викладено методичні підходи до вибору підприємством маркетингових стратегій. Рассмотрен маркетинг услуг и описаны его специфика, составные маркетинга-микс. Освещены основные методы анализа рынка услуг и прогнозирования спроса. Изложены методические подходы к выбору предприятием маркетинговых стратегий. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)490-211.1я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА644220 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|