Колодізєв О. М. Маркетинг у банку : Навч. посіб. / О. М. Колодізєв, Д. В. Трегуб, О. В. Хмеленко; Харк. держ. екон. ун-т. - Х. : ВД "ІНЖЕК", 2004. - 155 c. - (Навч. вид.). - укp.Висвітлено специфіку маркетингу у банківській сфері, діючу сегментацію банківського ринку та шляхи визначення маркетингової стратегії комерційного банку. Описано процес ціноутворення на банківські продукти, проаналізовано товарну політику комерційного банку, роль комунікацій у просуванні банківських продуктів на ринок. Визначено шляхи подальшого удосконалення процесу організації та контролю у банківському маркетингу. Освещены специфика маркетинга в банковской сфере, действующая сегментация банковского рынка и пути определения маркетинговой стратегии коммерческого банка. Описан процесс ценообразования на банковские продукты, проанализированы товарная политика коммерческого банка, роль коммуникаций в продвижении банковских продуктов на рынок. Определены пути дальнейшего усовершенствования процесса организации и контроля в банковском маркетинге. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА651993 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|