Карпов В. А. Маркетинг: прогнозування кон'юнктури ринку : Навч. посіб. / В. А. Карпов, В. Р. Кучеренко. - 2-е вид., виправл. і доповн. - К. : Знання, 2003. - 284 c. - Бібліогр.: с. 282-284. - укp.Розглянуто теоретичні та практичні питання кон'юнктурних спостережень, запропоновано методику аналізу та прогнозування стану окремих ринків з урахуванням особливостей переходу України до ринкових відносин. Наведено конкретні напрямки вдосконалення роботи, спрямованої на вивчення ринків за умов становлення підприємництва. Визначено показники кон'юнктури науково-технічної продукції, запропоновано класифікацію методів аналізу економічної кон'юнктури. Рассмотрены теоретические и практические вопросы конъюнктурных наблюдений, предложена методика анализа и прогнозирования состояния отдельных рынков с учетом особенностей перехода Украины к рынковым отношениям. Приведены конкретные направления усовершенствования работы, направленной на изучение рынков в условиях становления предпринимательства. Определены показатели конъюнктуры научно-технической продукции, предложена классификация методов анализа экономической конъюнктуры. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-362 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА647550 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|