Кардаш В. Я. Маркетингова товарна політика : Навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни / В. Я. Кардаш; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2003. - 250 c. - Бібліогр.: с. 228-229. - укp.Розкрито сутність та значення маркетингу в сучасній економіці. Наведено методичні рекомендації щодо вивчення основних ринкових характеристик товарів і послуг. Розглянуто етапи планування та розробки нового товару, його дизайну, упакування та маркування. Описано методи ціноутворення та розрахунку базових цін. Запропоновано концепції соціально-етичного маркетингу, удосконалення виробництва та товару, збуту. Виявлено переваги та недоліки франчайзингових систем. Раскрыты сущность и значение маркетинга в современной экономике. Приведены методические рекомендации по изучению основных рыночных характеристик товаров и услуг. Рассмотрены этапы планирования и разработки нового товара, його дизайна, упаковки и маркировки. Описаны методы ценообразования и расчета базовых цен. Предложены концепции социально-этического маркетинга, усовершенствования производства и товара, сбыта. Выявлены преимущества и недостатки франчайзинговых систем. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73-5 + У9(4УКР)290-211.1 я73-5
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА649691 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|