РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000071052<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Донец Л. И. 
Маркетинговая деятельность хлебопекарных предприятий : Моногр. / Л. И. Донец, Л. А. Сенишина; Донец. гос. ун-т экономики и торговли им. М.Туган-Барановского. Каф. экономики предприятия. - Донецк, 2004. - 175 c. - Библиогр.: с. 160-170 - рус.

Предложена методика оценки состояния регионального рынка хлебобулочных изделий. Приведены пути оптимизации маркетинговой деятельности хлебопекарных предприятий (ХП). Рассмотрены специфические особенности использования маркетинга на отечественном потребительском рынке, а также влияние потребностей на активизацию сбытовой деятельности ХП.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.61-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА654775 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського