Примак Т. О. Маркетингові комунікації на сучасному ринку : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Т. О. Примак; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К., 2003. - 197 c. - Бібліогр.: с. 195-197. - укp.Розкрито методологічні засади маркетингових комунікацій (МК) на сучасному ринку, охарактеризовано їх інструментарій. Проаналізовано основні положення планування комплексу МК, а також особливості планування реклами, суспільних зв'язків, заходів стимулювання збуту та прийняття рішень щодо їх впровадження на підприємствах України. Наведено сучасні методи визначення ефективності застосування комплексу МК. Раскрыты методологические основы маркетинговых коммуникаций (МК) на современном рынке, охарактеризован их инструментарий. Проанализированы основные положения комплекса МК, а также особенности планирования рекламы, общественных связей, мер стимулирования сбыта и принятия решений по их внедрению на предприятиях Украины. Приведены современные методы определения эффективности применения комплекса МК. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА645021 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|