РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000071060<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Примак Т. О. 
Маркетингові комунікації на сучасному ринку : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Т. О. Примак; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - К. : МАУП, 2003. - 197 c. - Бібліогр.: с. 195-197. - укp.

Розроблено теоретико-практичні засади застосування маркетингових комунікацій у системі управління ринковою діяльністю підприємства. На підставі теорії комунікації надано нове визначення понятття "комунікація", удосконалено модель комунікативного процесу з урахуванням лінгвістичного, психологічного, філософського, соціального та економічного підходів. Розроблено концепцію маркетингових комунікацій, що об'єднує нове розуміння категоріального апарату, принципів та функцій маркетингових комунікацій, їх ролі та місця у суспільстві та бізнесі, а також інструментарій та систему його класифікації. Запропоновано розглядати ринок як окремий інститут, визначено його специфіку та наведено категоріальний апарат. Досліджено ринок маркетингових комунікацій України та комунікативну активність на ньому вітчизняних підприємств, що спеціалізуються на виробництві товарів народного споживання. Висвітлено основні проблеми застосування маркетингових комунікацій у їх ринковій діяльності. Удосконалено теорію маркетингових комунікацій у системі управління ринковою діяльністю підприємства, що грунтується на визнанні маркетингових комунікацій як базису формування відносин на ринку та управління ними, розробці концептуальних підходів щодо інтегрування ринковою діяльністю підприємства, організації та плануванні інтегрованих маркетингових комунікацій, економіко-математичному моделюванні визначення та розподілу витрат підприємства на маркетингові комунікації оцінки їх ефективності. Створено систему комплексного оцінювання іміджу підприємства. Розроблено методику та програмне забезпечення щодо практичного впровадження запропонованих наукових

розробок на вітчизняних підприємствах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА645021 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського