РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000071064<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Маркетинг : Курс лекций для слушателей ФПО и студ. эконом. спец. / сост.: А. Г. Беличенко, Г. М. Остапова; Запорож. гос. инженер. акад.; Запорож. гос. центр науч.-техн. и эконом. информ.; Аналит.-информац. центр "Эко". - Запорожье, 2003. - 128 c. - Библиогр.: с. 127 - рус.

Предложены современная концепция маркетинга, а также методика оценки производственно-ресурсных и конкурентных позиций рынка. Рассмотрены особенности планирования в системе управления маркетингом, а также организации и контроля маркетинговой деятельности. Освещены вопросы мерчендайзинга, товарной, сбытовой, коммуникационной и ценовой политики, рынка, экономической конъюнктуры.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73-2

Шифр НБУВ: СО25902 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського