Момот В. Є. Механізми виникнення втрат при реаліації альтернативних варіантів маркетингової політики промислових підприємств / В. Є. Момот // Економіка пром-сті. - 2003. - № 1. - С. 82-89. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Запропоновано підхід щодо теоретичного аналізу механізмів виникненння втрат в процесі реалізації альтернативних варіантів маркетингової політики промислових підприємств, який базується на аналізі траєкторій руху промислових підприємств у економічному просторі. Визначено умови успіху (стабільності) підприємств у конкурентній боротьбі. Предложен подход к теоретическому анализу механизмов возникновения потерь при реализации альтернативных вариантов маркетинговой политики промышленных предприятий, который основан на анализе траекторий движения предприятий в экономическом пространстве. Сформулированы условия успеха (стабильности) предприятий в конкурентной борьбе. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)301-862
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16378 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|