РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000071578<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гоголь Г. П. 
Міжнародний маркетинг : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. України всіх форм навч. напряму "Економіка і підприємництво" (менедж.) / Г. П. Гоголь; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2004. - 147 c. - укp.

Розглянуто сутність маркетингової політики як інструменту впливу на цільові групи маркетингу. Описано види міжнародного маркетингу. Висвітлено основні аспекти формування міжнародної маркетингової діяльності, а також шляхи виходу на світовий ринок.

Рассмотрена сущность маркетинговых политик как инструментов влияния на целевые группы маркетинга. Описаны виды международного маркетинга. Освещены основные аспекты формирования международной маркетинговой деятельности, а также пути выхода на мировой рынок.


Індекс рубрикатора НБУВ: У582.90-211.1я73 + У584.3я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА655798 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського