Гоголь Г. П. Міжнародний маркетинг : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. України всіх форм навч. напряму "Економіка і підприємництво" (менедж.) / Г. П. Гоголь; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2004. - 147 c. - укp.Розглянуто сутність маркетингової політики як інструменту впливу на цільові групи маркетингу. Описано види міжнародного маркетингу. Висвітлено основні аспекти формування міжнародної маркетингової діяльності, а також шляхи виходу на світовий ринок. Рассмотрена сущность маркетинговых политик как инструментов влияния на целевые группы маркетинга. Описаны виды международного маркетинга. Освещены основные аспекты формирования международной маркетинговой деятельности, а также пути выхода на мировой рынок. Індекс рубрикатора НБУВ: У582.90-211.1я73 + У584.3я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА655798 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|