Пілюшенко В. Л. Міжнародний маркетинг : Навч. посіб. / В. Л. Пілюшенко, С. Ф. Смерічевський, С. В. Борзенков; Донец. держ. ун-т упр. - Донецьк : ВІК, 2004. - 235 c. - Бібліогр.: с. 232-235. - укp.Розглянуто сутність поняття міжнародного маркетингу (ММ), його складові. Визначено аналітичну функцію ММ. Висвітлено місце та роль маркетингових досліджень, а також особливості організації інформаційної роботи в комерційній компанії. Описано методи прогнозування кон'юнктури, а також види франчайзингу. Проаналізовано особливості організації міжнародної діяльності фірми. Рассмотрены сущность понятия международного маркетинга (ММ), его составляющие. Определена аналитическая функция ММ. Освещены место и роль маркетинговых исследований, а также особенности организации информационной работы в коммерческой компании. Описаны методы прогнозирования конъюнктуры, а также виды франчайзинга. Проанализированы особенности организации международной деятельности фирмы. Індекс рубрикатора НБУВ: У584.3 я73 + У9(4УКР)829.0-211.1 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА654920 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|