РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000071579<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Пілюшенко В. Л. 
Міжнародний маркетинг : Навч. посіб. / В. Л. Пілюшенко, С. Ф. Смерічевський, С. В. Борзенков; Донец. держ. ун-т упр. - Донецьк : ВІК, 2004. - 235 c. - Бібліогр.: с. 232-235. - укp.

Розглянуто сутність поняття міжнародного маркетингу (ММ), його складові. Визначено аналітичну функцію ММ. Висвітлено місце та роль маркетингових досліджень, а також особливості організації інформаційної роботи в комерційній компанії. Описано методи прогнозування кон'юнктури, а також види франчайзингу. Проаналізовано особливості організації міжнародної діяльності фірми.

Рассмотрены сущность понятия международного маркетинга (ММ), его составляющие. Определена аналитическая функция ММ. Освещены место и роль маркетинговых исследований, а также особенности организации информационной работы в коммерческой компании. Описаны методы прогнозирования конъюнктуры, а также виды франчайзинга. Проанализированы особенности организации международной деятельности фирмы.


Індекс рубрикатора НБУВ: У584.3 я73 + У9(4УКР)829.0-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА654920 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського