Наука і сучасність : Зб. наук. пр. Т. 36 / ред.: М. І. Шкіль; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К. : Логос, 2003. - 308 с. - укp.Описано культуру поведінки учителя-вихователя як конативний компонент педагогічного професіоналізму. Висвітлено сучасні напрямки взаємодії соціального педагога з родинами, що виховують дітей з особливими потребами. Розглянуто питання підготовки соціального педагога до соціалізації дітей-інвалідів за умов літнього оздоровчого табору. Проведено педагогічно-правовий аналіз процесу соціалізації особистості неповнолітнього. Визначено основні чинники, що забезпечують ефективність розвитку інтерперсональних стосунків та їх вербалізацію. Описана культура поведения учителя-воспитателя как конативный компонент педагогического профессионализма. Освещены современные направления взаимодействия социального педагога с семьями, воспитывающими детей с особыми потребностями. Рассмотрены вопросы подготовки социального педагога к социализации детей-инвалидов в условиях летнего оздоровительного лагеря. Проведен педагогическо-правовой анализ процесса социализации личности несовершеннолетнего. Определены основные факторы, обеспечивающие эффективность развития интерперсональных отношений и их вербализацию. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я54(4Укр)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69961 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|