Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету / ред.: О. М. Лебеденко. - Ізмаїл, 2004. - 195 с. - (Пед. науки; Вип. 16 (спец.)). - укp.Викладено концептуальні підходи до створення навчальних програм з інформатики для шкіл згідно з вимогами державного стандарту. Висвітлено проблеми створення та впровадження комп'ютерно-орієнтованих засобів навчальної діяльності. Розкрито психолого-педагогічні засади розвитку творчих здібностей школярів засобами комп'ютерного моделювання, концептуальні засади використання модельного підходу у вирішенні проблеми профільного навчання. Проаналізовано організацію регіонального центру дистанційної освіти при Ізмаїльському державному гуманітарному університеті. Запропоновано нові підходи до створення навчальних посібників для студентів - майбутніх учителів української мови та літератури. Описано стратегії управління школою за сучасних умов. Изложены концептуальные подходы к созданию учебных программ по информатике для школ в соответствии с требованиями государственного стандарта. Освещены проблемы создания и внедрения компьютерно-ориентированных средств учебной деятельности. Раскрыты психолого-педагогические основы развития творческих способностей школьников средствами компьютерного моделирования, концептуальные основы использования модельного подхода в решении проблемы профильного обучения. Проанализирована организация регионального центра дистанционного образования при Измаильском государственном гуманитарном университете. Предложены новые подходы к созданию учебных пособий для студентов - будущих учителей украинского языка и литературы. Описаны стратегии управления школой в современных условиях. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3
Шифр НБУВ: Ж69330 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|