Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету ім. В.Винниченка / ред.: С. П. Величко. - Кіровоград, 2003. - 219 с. - (Пед. науки; Вип. 51, ч. 1). - укp.Викладено інноваційні підходи реформування природничої освіти, історико-методологічний підхід до формування структури та змісту шкільного курсу фізики. Розкрито теоретичні засади інтеграції елементів фізичних та астрономічних знань в загальноосвітній школі. Висвітлено сучасні тенденції гуманітаризації навчання природничих дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах. Описано сучасні технології у навчанні природничо-математичних дисциплін, технологію проведення уроку фізики в системі особистісно-орієнтованого навчання, конструктивні особливості сучасних узагальнених технологій навчання фізики. Наведено основні вимоги до формулювання задач з інформатики. Проаналізовано досвід перевірки ефективності використання міжпредметних задач у процесі навчання фізики в загальноосвітній школі. Изложены инновационные подходы реформирования природоведческого образования, историко-методологический подход к формированию структуры и содержания школьного курса физики. Раскрыты теоретические основы интеграции элементов физических и астрономических знаний в общеобразовательной школе. Освещены современные тенденции гуманитаризации обучения природоведческих дисциплин в общеобразовательных учебных заведениях. Описаны современные технологии в обучении природоведческо-математических дисциплин, технология проведения урока физики в системе личностно-ориентированного обучения, конструктивные особенности современных обобщенных технологий обучения физики. Приведены основные требования к формулированию задач по информатике. Проанализирован опыт проверки эффективности использования межпредметных задач в процессе обучения физики в общеобразовательной школе. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3
Шифр НБУВ: Ж68990/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|