Мних М. В. Організація маркетингової політики на підприємстві : Посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М. В. Мних; Акад. муніцип. упр. - К. : Знання України, 2004. - 263 c. - Бібліогр.: с. 176-177. - укp.Розкрито суть основних понять маркетингу, зокрема, планування, попиту, послуги, ринку. Наведено практичні рекомендації щодо побудови маркетингової політики, подано теорії мотивації Маслоу, Фрейда. Розглянуто різні аспекти маркетингової діяльності підприємства, а також особливості контролю за виконанням плану маркетингу. Раскрыта сущность основных понятий маркетинга, в частности, планирования, спроса, услуги, рынка. Приведены практические рекомендации по построению маркетинговой политики, даны теории Маслоу, Фрейда. Рассмотрены различные аспекты маркетинговой деятельности предприятия, а также особенности контроля за выполнением плана маркетинга. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА654385 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|