РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000072739<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мних М. В. 
Організація маркетингової політики на підприємстві : Посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М. В. Мних; Акад. муніцип. упр. - К. : Знання України, 2004. - 263 c. - Бібліогр.: с. 176-177. - укp.

Розкрито суть основних понять маркетингу, зокрема, планування, попиту, послуги, ринку. Наведено практичні рекомендації щодо побудови маркетингової політики, подано теорії мотивації Маслоу, Фрейда. Розглянуто різні аспекти маркетингової діяльності підприємства, а також особливості контролю за виконанням плану маркетингу.

Раскрыта сущность основных понятий маркетинга, в частности, планирования, спроса, услуги, рынка. Приведены практические рекомендации по построению маркетинговой политики, даны теории Маслоу, Фрейда. Рассмотрены различные аспекты маркетинговой деятельности предприятия, а также особенности контроля за выполнением плана маркетинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА654385 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського