Чеботар С. І. Основи маркетингу : Навч. посіб. / С. І. Чеботар, М. Г. Шевчик, І. В. Рябчик, Я. С. Ларіна, О. П. Арсеньєва, Р. І Буряк, Є. В. Савельєв, О. О. Братко. - К. : Наш час, 2004. - 239 c. - Бібліогр.: 60 назв. - укp.Розкрито суть маркетингу, описано його загальні принципи та механізми управління. Висвітлено зміст маркетингової, товарної, цінової, комунікаційної політики, а також розподілу. Проаналізовано роль маркетингу в зовнішньоекономічній діяльності підприємств, міжнародний маркетинг. Раскрыта сущность маркетинга, описаны его общие принципы и механизмы управления. Освещены содержание маркетинговой, товарной, ценовой, коммуникационной политики, а также распределения. Проанализированы роль маркетинга во внешнеэкономической деятельности предприятий, международный маркетинг. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73 + У9(4УКР)290-211.1я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА652504 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|