Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки : Зб. наук. пр. Вип. 29 / ред.: Т. І. Сущенко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти Акад. пед. наук України, Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - К.; Запоріжжя, 2003. - 401 с. - укp.Викладено особистісний підхід до класифікації функцій сучасної післядипломної педагогічної освіти. Розглянуто питання інформаційного забезпечення процесу перспективного управління в педагогічній системі ВНЗ, гуманізації педагогічної діяльності як інноваційного процесу. Проаналізовано формування ціннісних орієнтацій у молодших школярів, розвиток їх свідомості та самосвідомості в процесі навчання. Описано психолого-педагогічні особливості спілкування дітей молодшого шкільного віку. Розкрито зміст і структуру дослідницьких умінь студентів. Висвітлено проблеми соціально-психологічного клімату у педагогічному колективі, основні етапи вивчення проблеми корекції девіантної поведінки. Изложен личностный подход к классификациям функций современного последипломного педагогического образования. Рассмотрены вопросы информационного обеспечения процесса перспективного управления в педагогической системе ВУЗ, гуманизации педагогической деятельности как инновационного процесса. Проанализированы формирование ценностных ориентаций у младших школьников, развитие их сознания и самосознания в процессе учебных занятий. Описаны психолого-педагогические особенности общения детей младшего школьного возраста. Раскрыты содержание и структура исследовательских умений студентов. Освещены проблемы социально-психологического климата в педагогическом коллективе, основные этапы изучения проблемы коррекции девиантного поведения. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3 + Ю9я54(4Укр)2
Шифр НБУВ: Ж70128 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|