РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000074225<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Проблеми гуманізації навчання і культурологічний підхід до методики викладання мови і літератури / ред.: Д. С. Бураго; Ін-т філол. Київ. нац. ун-ту ім. Т.Шевченка, Ін-т мовознав. ім. О.О.Потебні НАН України. - К. : Вид. дім Д.Бураго, 2002. - 338 с. - (Мова і культура. Сер. Філол.; Вип. 5, т. 5). - укp.

Висвітлено європейські стандарти підготовки кадрів для системи освіти різних рівнів кваліфікації, рефлексивні тенденції у розвитку освіти як основу гуманізації навчання, перспективи акмеологічних засад у гуманістичному самовдосконаленні професіоналізму педагогів. Розкрито психологічні засади навчання читання у середній загальноосвітній школі. Розглянуто мову як засіб формування загальнолюдських цінностей школярів у навчально-виховному процесі та як невід'ємний фактор творчого життєвого саморозвитку особистості. Описано методологію дослідження національно-мовних картин світу в контексті культурно-філософської наукової парадигми. Викладено тематико-ситуативний підхід до відбору лексики у початковому навчанні мови іврит. Проаналізовано виховний потенціал іноземної мови у становленні та розвитку особистості.

Освещены европейские стандарты подготовки кадров для системы образования разных уровней квалификации, рефлексивные тенденции в развитии образования как основа гуманизации обучения, перспективы акмеологических основ в гуманистическом самосовершенствовании профессионализма педагогов. Раскрыты психологические основы обучения чтению в средней общеобразовательной школе. Рассмотрена речь как средство формирования общечеловеческих ценностей школьников в учебно-воспитательном процессе и как неотъемлемый фактор творческого жизненного саморазвития личности. Описана методология исследования национально-речевых картин мира в рамках культурно-философской научной парадигмы. Изложен тематико-ситуативный подход к отбору лексики в начальном обучении языка иврит. Проанализирован воспитательный потенциал иностранного языка в становлении и развитии личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3 + Ш.п/ря54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж70660 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського