Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : Зб. наук. пр. Вип. 1(5) / ред.: Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський; Акад. пед. наук України, Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2003. - 635 с. - укp.Розглянуто теоретико-методичні аспекти проблем нової філософії професійної освіти, феноменів еліти і лідерства, виховання керівників-лідерів, проаналізовано формування гуманітарно-технічної еліти, описано інноваційні педагогічні технології, що забезпечують її підготовку. Висвітлено модернізацію системи освіти як важливий чинник інноваційного розвитку держави, проблеми сучасної освіти у контексті суспільних трансформацій. Розкрито теоретико-методологічні засади моделювання навчального середовища сучасних педагогічних систем, роль педагогічної еліти в соціалізації особистості інформаційного суспільства, сучасні аспекти побудови системи професійного виховання у вищій школі. Описано систему підготовки педагогічних кадрів для навчальних закладів професійної освіти, комунікативні особливості студентів як чинник ефективності навчальної діяльності. Викладено методологічні положення реконструкції дидактичних теорій. Рассмотрены теоретико-методические аспекты проблем новой философии профессионального образования, феноменов элиты и лидерства, воспитания руководителей-лидеров, проанализировано формирование гуманитарно-технической элиты, описаны инновационные педагогические технологии, обеспечивающие её подготовку. Освещены модернизация системы образования как важный фактор инновационного развития государства, проблемы современного образования в контексте общественных трансформаций. Раскрыты теоретико-методологические основы моделирования учебной среды современных педагогических систем, роль педагогической элиты в социализации личности информационного общества, современные аспекты построения системы профессионального воспитания в высшей школе. Описаны система подготовки педагогических кадров для учебных заведений профессионального образования, коммуникативные особенности студентов как фактор эффективности учебной деятельности. Изложены методологические положения реконструкции дидактических теорий. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч46я54(4Укр)3 + С5я54(4Укр)3
Шифр НБУВ: Ж72260 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|