Вачевський М. В. Промисловий маркетинг. Основи теорії і практики : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М. В. Вачевський, В. Г. Скотний, О. М. Вачевський. - Дрогобич : НВЦ "Каменяр", 2002. - 254 c. - Бібліогр.: 123 назв. - укp.Викладено теоретичні та практичні основи промислового маркетингу, розкрито його суть, описано принципи, форми, проаналізовано товарну політику. Наведено результати дослідження промислового підприємства за сучасних економічних умов, ціноутворення в промисловому маркетингу. Висвітлено структуру фінансового маркетингу, рекреаційної індустрії в Карпатському регіоні, феномен маркетингової культури та його вплив на формування місцевих бюджетів. Изложены теоретические и практические основы промышленного маркетинга, раскрыта его сущность, описаны принципы, формы, проанализирована товарная политика. Приведены результаты исследования промышленного предприятия в современных экономических условиях, ценообразования в промышленном маркетинге. Освещены структура финансового маркетинга, рекреационной индустрии в Карпатском регионе, феномен маркетинговой культуры и его влияние на формирование местных бюджетов. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)300-592я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВС38448 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|