Щербан Т. Д. Психологія навчального спілкування : Моногр. / Т. Д. Щербан; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К. : Міленіум, 2004. - 345 c. - Бібліогр.: 270 назв. - укp.Проаналізовано методологічні засади теорії навчального спілкування, висвітлено психологічні особливості професійно-педагогічної діяльності. Розглянуто умови рефлексивного навчання уміння розв'язувати педагогічні задачі, описано механізми психічного розвитку людини. Наведено характеристику видів управління навчанням, зокрема компетентності - системи здібностей до спілкування вчителя, визначено стилі спілкування. Розкрито теоретичні засади продуктивності навчального спілкування. Проанализированы методологические основы теории учебного общения, освещены психологические особенности профессионально-педагогической деятельности. Рассмотрены условия рефлексивного обучения умения решать педагогические задачи, описаны механизмы психического развития человека. Приведена характеристика видов управления обучением, в частности компетентности - системы способностей к общению учителя, определены стили общения. Раскрыты теоретические основы продуктивности учебного общения. Індекс рубрикатора НБУВ: Х953.4:Ч30 + Ч314 + Ч421.430
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА656413 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|