Бутенко Л. В. Роль інтерпретації літературно-художніх творів у залученні старшокласників до занять фізичною культурою / Л. В. Бутенко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 23. - С. 188-192. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Проаналізовано теоретичні засади використання інтерпретації літературно-художніх творів з метою залучення старшокласників до занять спортом, обгрунтовано дидактичні та організаційно-педагогічні умови оптимізації цього процесу. Проанализированы теоретические основы использования интерпретации литературно-художественных произведений с целью приобщения старшеклассников к занятиям спортом, обосновываны дидактические и организационно-педагогические условия оптимизации этого процесса. The article is devoted to the analysis of theoretical grounds of using the interpretation of literary-artistic compositions to attach the senior pupils to going for sport, to the didactical and organizationally-pedagogical conditions for optimization of the process. Ключ. слова: інтерпретація художньо-літературних творів, спортивна діяльність, старшокласники Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 + Ч421.385.0
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|