Дубницкий В. И. Роль регионального маркетинга в регулировании региональной экономической политики / В. И. Дубницкий, В. Н. Амитан // Економіка пром-сті. - 2004. - № 1. - С. 32-43. - Библиогр.: 21 назв. - рус.
Рассмотрены проблемы и перспективы развития регионального маркетинга как действенного инструментария по формированию и регулированию региональной экономической политики. Обоснованы основные сферы и инструменты воздействия регионального маркетинга.
Шифр НБУВ: Ж16378Пошук видання у каталогах НБУВДодаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"