Потапова О. В. Рухова активність молодших школярів як фактор корекції девіантної поведінки / О. В. Потапова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 15. - С. 109-113. - Бібліогр.: 3 назв. - укp. Доведено, що активний руховий режим покращує стійкість розумової працездатності протягом навчального року. Результати свідчать про корисний вплив запропонованої методики на рівень тривожності та самооцінки. Доказано, что активный двигательный режим улучшает стойкость умственной работоспособности на протяжении учебного года. Результаты свидетельствуют о полезном влиянии предложенной методики на уровень тревожности и самооценки. The examinations demonstrate, that the fissile motor operation enriches stability of mental work capacity during academic year. The outcomes of our examination testify to useful influence of offered procedure to a level of uneasiness and self-rating. Ключ. слова: рухова активність, молодші школярі, девіантна поведінка, затримка психічного розвитку, самооцінка, тривожність Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.41 + Ч421.354
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|