Сучасний вчитель як суб'єкт педагогічної комунікації : Кн. для вчителя: Наук.-метод. посіб. для слухачів системи післядиплом. освіти вчителів / ред.: С. О. Мусатов; АПН України. Ін-т психології ім. Г.С.Костюка. - К. : Наук. думка, 2003. - 96 c. - Бібліогр.: с. 91-94. - укp.Висвітлено принципові питання педагогічної комунікації у її загальнолюдському та педагогічному значенні, а також ключову роль комунікативно-педагогічної підготовки вчителя до навчально-виховного діалогу з учнями. Визначено рівень особистісної готовності вчителів до гуманістично спрямованої взаємодії з учнями. Наведено шляхи вдосконалення комунікативно-педагогічної майстерності сучасного вчителя, а також психологічні та методичні рекомендації з даного питання. Освещены принципиальные вопросы педагогической коммуникации в ее общечеловеческом и педагогическом значении, а также ключевая роль коммуникативно-педагогической подготовки учителя к учебно-воспитательному диалогу с учениками. Определен уровень личной готовности учителей к гуманистически направленному взаимодействию с учениками. Приведены пути усовершенствования коммуникативно-педагогического мастерства современного учителя, а также психологические и методические рекомендации по данному вопросу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 р
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА644206 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|