Творча особистість учителя як передумова інноваційних процесів у початковій школі : Зб. наук. пр. Всеукр. наук.-практ. конф., 27 - 29 квіт. 2004 р. / ред.: В. Г. Тарасов; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка, Упр. освіти і науки Житомир. облдержадмін., Житомир. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Житомир, 2004. - 250 c. - укp.Розкрито психолого-педагогічні засади розвитку творчої особистості вчителя-вихователя загальноосвітньої та професійної школи. Проаналізовано розвиток креативної особистості майбутнього педагога початкової школи у процесі професійної підготовки, формування творчих професійних умінь майбутніх вихователів дошкільних закладів та вчителів початкових класів. Розглянуто питання про індивідуальний підхід в навчанні учнів початкових класів. Висвітлено роль педагогічної практики у формуванні професійно-педагогічної культури майбутніх педагогів. Викладено інноваційні підходи до професійного становлення майбутнього педагога у процесі навчання математики. Описано інноваційні технології викладання мови та літератури у середніх навчальних закладах та ВНЗ. Значну увагу приділено питанням підготовки майбутнього вчителя музики до реалізації державного стандарту початкової освіти, інтеграції змісту образотворчого мистецтва, художньої праці та трудового навчання з іншими дисциплінами. Раскрыты психолого-педагогические основы развития творческой личности учителя-воспитателя общеобразовательной и профессиональной школы. Проанализированы развитие креативной личности будущего педагога начальной школы в процессе профессиональной подготовки, формирование творческих профессиональных умений будущих воспитателей дошкольных заведений и учителей начальных классов. Рассмотрен вопрос об индивидуальном подходе в обучении учеников начальных классов. Освещена роль педагогической практики в формировании профессионально-педагогической культуры будущих педагогов. Изложены инновационные подходы к профессиональному становлению будущего педагога в процессе обучения математике. Описаны инновационные технологии преподавания языка и литературы в средних учебных заведениях и ВУЗ. Значительное внимание уделено вопросам подготовки будущего учителя музыки к реализации государственного стандарта начального образования, интеграции содержания изобразительного искусства, художественного труда и трудового обучения с другими дисциплинами. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3я431 + Ч421.221я431 + Щ31р(4УКР)21-3я431
Шифр НБУВ: ВА653195 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|