Ємчик Л. Ф. Теоретичні та методичні засади вивчення природничо-математичних дисциплін у професійних закладах освіти: перспективи XXI століття / Л. Ф. Ємчик, Я. М. Кміт, І. П. Ковальчук, Р. І. Мокрик, В. Є. Робак; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - Л. : Сполом, 2004. - 200 c. - укp.Висвітлено філософсько-методологічні основи та прогностичні підходи до розвитку сучасної професійної школи. Розглянуто можливості використання нових педагогічних технологій. Проаналізовано організаційно-педагогічні, методичні та дидактичні проблеми вивчення природничо-математичних дисциплін у навчальних закладах, шляхи реалізації принципів наступності, наочності та доступності. Освещены философско-методологические основы и прогностические подходы к развитию современной профессиональной школы. Рассмотрены возможности использования новых педагогических технологий. Проанализированы организационно-педагогические, методические и дидактические проблемы изучения естественно-математических дисциплин в учебных заведениях, пути реализации принципов преемственности, наглядности и доступности. Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)20-3,021 + Ч451 я43
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА652106 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|