РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000076403<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Тиждень науки. Жовтень 2003 р. : Зб. тез доп. Т. 2. Ч. 5 - 7 / ред.: В. М. Огаренко; Гуманіт. ун-т "Запоріз. ін-т держ. та муніцип. упр.". - Запоріжжя, 2003. - Розд. паг. c. - укp.

Висвітлено ефективність розробки та впровадження прогресивних технологій, інтенсифікації виробництва, проблеми ресурсозбереження та екології. Проаналізовано еколого-економічні наслідки дерегуляції сільськогосподарського виробництва України, формування маркетингової інформаційної системи у малому бізнесі, роль маркетингу в підвищенні ефективності роботи підприємства за умов ринкової економіки. Наведено оцінку ефективності технологічних інновацій. Розглянуто питання планування, прогнозування та державного регулювання мікро- та макроекономічних процесів. Описано методологію дослідження економічних процесів. Визначено перспективні напрями фінансування інвестиційної діяльності підприємств. Розкрито теоретичні аспекти стратегічного планування маркетингового ціноутворення. Викладено основи трансформування соціально-економічних відносин аграрного і промислового виробництва за ринкових умов.

Освещены эффективность разработки и внедрения прогрессивных технологий, интенсификации производства, проблемы ресурсосохранения и экологии. Проанализированы эколого-экономические последствия дерегуляции сельскохозяйственного производства Украины, формирование маркетинговой информационной системы в малом бизнесе, роль маркетинга в повышении эффективности работы предприятия в условиях рыночной экономики. Приведена оценка эффективности технологических инноваций. Рассмотрены вопросы планирования, прогнозирования и государственного регулирования микро- и макроэкономических процессов. Описана методология исследования экономических процессов. Определены перспективные направления финансирования инвестиционной деятельности предприятий. Раскрыты теоретические аспекты стратегического планирования маркетингового ценообразования. Изложены основы трансформирования социально-экономических отношений аграрного и промышленного производства в рыночных условиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347336 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського