Ромат Є. В. Трансформація моделі державного управління рекламною діяльністю у перехідних умовах : Моногр. / Є. В. Ромат; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. - К., 2003. - 380 c. - Бібліогр.: с. 353-378. - укp.Розглянуто теоретичні та методологічні підходи до розв'язання проблеми державного управління рекламною діяльністю (ДУРД), а також питання формування системи ДУРД за сучасних умов. Висвітлено проблеми використання в державному управлінні засад маркетингу, а також налагодження ефективних рекламних комунікацій установами державної влади. Розкрито роль реклами в сучасному українському суспільстві, проаналізовано існуючий стан ДУРД, а також зарубіжний досвід у даній сфері. Рассмотрены теоретические и методологические подходы к решению проблемы государственного управления рекламной деятельностью (ГУРД), а также вопросы формирования системы ГУРД в современных условиях. Освещены проблемы применения в государственном управлении основ маркетинга, а также налаживания эффективных рекламных коммуникаций учреждениями государственной власти. Раскрыта роль рекламы в современном украинском обществе, проанализировано современное состояние ГУРД, а также зарубежный опыт в данной сфере. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 + Ч620.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА647945 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|