Завадська Д. В. Формування системи банківського маркетингу : Моногр. / Д. В. Завадська; Одес. нац. політехн. ун-т. - О., 2003. - 76 c. - Бібліогр.: 68 назв. - укp.Викладено методологічні та методичні положення щодо формування та реалізації системи банківського маркетингу за умов перехідної економіки в Україні. Описано елементи банківського маркетингу, проаналізовано досвід формування вітчизняної банківської системи. Изложены методологические и методические положения по формированию и реализации системы банковского маркетинга в условиях экономики трансформации в Украине. Описаны элементы банковского маркетинга, проанализирован опыт формирования отечественной банковской системы. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА645832 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|