Лукіна Т. О. Якість українських підручників для середніх загальноосвітніх шкіл: проблеми оцінювання і результати моніторингу : Метод. посіб. / Т. О. Лукіна; Наук.-метод. центр серед. освіти М-ва освіти і науки України. Від. моніторингу якості загальноосвіт. підготов. - К. : Вид. центр "Акад.", 2004. - 200 c. - Бібліогр.: с. 96. - укp.Розкрито суть понять якості та моніторингу освіти, розглянуто мету, завдання та загальні підходи щодо проведення моніторингових досліджень якісних показників (МДЯП) навчально-методичного забезпечення освітнього процесу. Описано основні види МДЯП загальної середньої освіти, визначено її основні функції та принципи проведення. Запропоновано методику оцінки якісних умов, що забезпечують навчально-виховний процес. Раскрыта сущность понятий качества и мониторинга образования, рассмотрены цель, задачи и общие подходы к проведению мониторинговых исследований качественных показателей (МИКП) учебно-методического обеспечения образовательного процесса. Описаны основные виды МИКП общего среднего образования, определены его основные функции и принципы проведения. Предложена методика оценки качественных условий, обеспечивающих учебно-воспитательный процесс. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА655809 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|