Автограф / ред.: Г. Г. Стельмащук. - Л., 2006. - 167 с. - (Зб. наук. пр. каф. історії і теорії мистец. Львів. нац. акад. мистец.; Вип. 1). - укp.Проаналізовано композиційну взаємодію предмета і середовища в західноукраїнському іконописі другої половини XVI - першої половини XVII ст., зокрема, іконостасу П'ятницької церкви у Львові, особливості формування декору (барельєфних зображень) кам'яних стел караїмських надгробків біля Галича. Визначено основні тенденції розвитку модернізму в українському образотворчому мистецтві на початку ХХ ст. Висвітлено перспективи розвитку сценічного костюма львівських театрів у контексті концепцій образності. Проанализированы композиционное взаимодействие предмета и среды в западноукраинской иконописи второй половины XVI - первой половины XVII ст., в частности, иконостаси Пятницкой церкви во Львове, особенности формирования декора (барельефных изображений) каменных стелл караимских надгробий возле Галича. Определены основные тенденции развития модернизма в украинском изобразительном искусстве в начале ХХ ст. Освещены перспективы развития сценического костюма львовских театров в контексте концепций образности. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ103я54(4Укр-2Лво)3
Шифр НБУВ: Ж73181 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|