Лобанов М. І. Аграрний маркетинг : навч. посіб. / М. І. Лобанов, Т. А. Маркіна, С. М. Григор'єв, Т. В. Арестенко, С. Я. Вертегел. - Мелітополь, 2007. - 277 c. - Бібліогр.: с. 269-273. - укp.Розглянуто особливості організації маркетингової діяльності в сільському господарстві. Описано механізми функціонування аграрного ринку та напрями його комплексного вивчення. Розкрито теоретичні та практичні засади системи ціноутворення та державного регулювання цін на сільськогосподарську продукцію. Наведено інформацію про види прямого маркетингу, мерчандайзинг, можливості розвитку зовнішньоекономічної діяльності аграрних товаровиробників. Рассмотрены особенности организации маркетинговой деятельности в сельском хозяйстве. Описаны механизмы функционирования аграрного рынка и направления его комплексного исследования. Раскрыты теоретические и практические основы системы ценообразования и государственного регулирования цен на сельскохозяйственную продукцию. Приведена информация о видах прямого маркетинга, мерчандайзинге, возможностях развития внешнеэкономической деятельности аграрных товаропроизводителей. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-211.1я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА689482 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|