Американська філософія освіти очима українських дослідників : Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 22 груд. 2005 р. / ред.: С. Ф. Клепко; Упр. освіти і науки Полтав. облдержадмін. АПН України, Наук. секція "Фундамент. пробл. безперерв. освіти" Півн.-Сх. наук. центру НАН і МОН України, Полтав. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. М.В.Остроградського. - Полтава : ПОІППО, 2005. - 281 c. - укp.Розкрито теоретико-методологічні засади неформальної освіти жінок у Північній Америці, розглянуто філософію освіти США як чинник становлення та розвитку американської нації в епоху Просвітництва, нео-прагматизм як сучасну філософію американської освіти. Запропоновано північно-американську модель менеджмент-освіти, проаналізовано освітню практичну діяльність М.Ліпмана в контексті філософії дитинства, західний досвід щодо впливу жіночого руху на філософію вищої освіти. Раскрыты теоретико-методологические основы неформального образования женщин в Северной Америке, рассмотрена философия образования США как фактор становления и развития американской нации в эпоху Просвещения, нео-прагматизм как современная философия американского образования. Предложена североамериканская модель менеджмент-образования, проанализированы образовательная практическая деятельность М.Липмана в контексте философии детства, западный опыт о влиянии женского движения на философию высшего образования. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю3(4/8) я431(4УКР) + Ч30 я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВС41506 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|