РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000078860<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Длігач А. О. 
Аналіз розходжень у позиціонуванні методом побудови карт об'єднаних просторів / А. О. Длігач // Економіка пром-сті. - 2006. - № 4. - С. 95-101. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто сутність і значення побудови карт сприйняття торгових марок споживачами для виявлення преференцій споживачів з метою коригування та розробки стратегії позиціонування для торгових марок підприємства. Висвітлено питання виявлення та аналізу ключових розходжень у стратегіях позиціонування торгових марок за допомогою послідовної побудови карт об'єднаних просторів.

Рассмотрены сущность и значение построения карт восприятия торговых марок потребителями для выявления предпочтений потребителей с целью коррекции и разработки стратегии позиционирования для торговых марок предприятия. Освещен вопрос выявления и анализа ключевых расхождений в стратегиях позиционирования торговых марок с помощью последовательного построения карт объединенных пространств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У053.9(4УКР)421.0-803.43 + У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16378 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського