Длігач А. О. Аналіз розходжень у позиціонуванні методом побудови карт об'єднаних просторів / А. О. Длігач // Економіка пром-сті. - 2006. - № 4. - С. 95-101. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розглянуто сутність і значення побудови карт сприйняття торгових марок споживачами для виявлення преференцій споживачів з метою коригування та розробки стратегії позиціонування для торгових марок підприємства. Висвітлено питання виявлення та аналізу ключових розходжень у стратегіях позиціонування торгових марок за допомогою послідовної побудови карт об'єднаних просторів. Рассмотрены сущность и значение построения карт восприятия торговых марок потребителями для выявления предпочтений потребителей с целью коррекции и разработки стратегии позиционирования для торговых марок предприятия. Освещен вопрос выявления и анализа ключевых расхождений в стратегиях позиционирования торговых марок с помощью последовательного построения карт объединенных пространств. Індекс рубрикатора НБУВ: У053.9(4УКР)421.0-803.43 + У9(4УКР)421.0-803.43
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16378 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|