РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000079951<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ашеров А. Т. 
Введення в спеціальність інженера-педагога комп'ютерного профілю : Навч. посіб. / А. Т. Ашеров, О. Е. Коваленко, С. Ф. Артюх; Укр. інж.-пед. акад. - Х. : УІПА, 2005. - 223 c. - укp.

Розглянуто особливості професійної діяльності інженера-педагога комп'ютерного профілю. Розроблено концепцію спеціальності "Професійне навчаня. Комп'ютерні технології в управлінні та навчанні". Показано роль інженера-педагога в народному господарстві, встановлено вимоги до знань, умінь і навичок спеціаліста. Наведено стисло історію інженерно-педагогічної освіти, описано структуру вищого навчального закладу. Здійснено кваліфікаційну характеристику спеціаліста, розглянуто сучасні форми організації навчання та методи контролю якості навчальної діяльності студента. Сформульовано зміст філософської, суспільно-політичної, педагогічної, психологічної, ергономічної, математичної, загальноінженерної, мовної, комп'ютерної, системотехнічної, економічної, правової підготовки спеціаліста. Висвітлено питання етики навчальної діяльності, розроблено теоретичні засади наукової організації розумової праці студентів. Наведено відомості про техніку безпеки під час роботи з комп'ютером, встановлено гігієнічні вимоги до виробничих приміщень та обладнання робочих місць з візуальними дисплейними терміналами ЕОМ та ПЕОМ.

Рассмотрены особенности профессиональной деятельности инженера-педагога компьютерного профиля. Разработана концепция специальности "Профессиональное обучение. Компьютерные технологии в управлении и обучении". Показна роль инженера-педагога в народном хозяйстве, установлены требования к знаниям, умениям и навыкам специалиста. Освещена кратко история инженерно-педагогического образования, описана структура высшего учебного заведения. Представлена квалификационная характеристика специалиста, рассмотрены современные формы организации обучения и методы контроля качества учебной деятельности студента. Сформулировано содержание философской, общественно-политической, педагогической, психологической, эргономичної, математической, общеинженерной, языковой, компьютерной, психологической, эргономической, математической, общеинженерной, языковой, компьютерной, системотехнической подготовки специалиста. Освещены вопросы этики учебной деятельности, разработаны теоретические основы научной организации умственного труда студентов. Приведены сведения о технике бозопасности при работе с компьютером, установлены гигиенические требования к производственным помещениям и оборудованию рабочих мест с визуальными дисплейными терминалами ЭОМ и ПЭОМ.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4УКР)3-2 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА669372 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського