Димитрова С. М. Визначення та аналіз факторів, що впливають на ефективність маркетингової стратегії у брендингу / С. М. Димитрова // Економіка пром-сті. - 2006. - № 4. - С. 109-114. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Розглянуто основні зовнішні та внутрішні чинники, що впливають на ефективність маркетингової стратегії в брендингу, виявлено напрями їх дії, визначено ключові параметри аналізу цих чинників. Рассмотрены основные внешние и внутренние факторы, влияющие на эффективность маркетинговой стратегии в брендинге, выявлены основные направления их действия, определены ключевые параметры анализа этих факторов. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16378 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|