Бех І. Виховання підростаючої особистості на засадах нової методології / І. Бех // Позашк. освіта та виховання. - 2007. - № 2. - С. 2-6. - укp.Проаналізовано методологічні підходи щодо морально-духовного виховання та розвитку підростаючої особистості. Запропоновано виховні інваріанти, тобто усталені закономірності, на підставі яких педагог зможе науково обгрунтовано вибудувати свій виховний вплив на дитину, а саме: формування у суб'єкта здібності та бажання усвідомлювати себе як особистість, культивування цінності іншої людини, досвіду свободи особистості приймати рішення, формування образу "хорошого іншого", використання "ефекту генерації" та ефекту присутності у виховному процесі. Акцентовано увагу на важливості застосування зазначеної системи наукових положень, що робить процес виховання більш прогнозованим, розвивально ефективним. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.3в
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|