Вісник Глухівського державного педагогічного університету / ред.: О. І. Курок. - Глухів, 2004. - 134 с. - (Пед. науки; Вип. 5). - укp.Розглянуто проблему методологічної переорієнтації педагогічної освіти, питання реалізації вчителями початкових класів профорієнтаційної спрямованості у навчальному процесі. Проаналізовано умови формування індивідуальності педагога, а також особистості вчителя в процесі вивчення основ педагогічної майстерності. Описано систему естетичного виховання у сільській школі. Висвітлено особливості формування когнітивного компонента соціальної відповідальності у студентів педагогічного коледжу, аспекти розробки технологій навчання у ВНЗ за умов сучасної освітньої парадигми. Розкрито зміст підготовки вчителя до оцінювання навчальних досягнень молодших школярів у системі педагогічної освіти. Наведено критерії впровадження педагогічних технологій. Рассмотрены проблема методологической переориентации педагогического образования, вопросы реализации учителями начальных классов профориентационной направленности в учебном процессе. Проанализированы условия формирования индивидуальности педагога, а также личности учителя в процессе изучения основ педагогического мастерства. Представлена система эстетического воспитания в сельской школе. Освещены особенности формирования когнитивного компонента социальной ответственности у студентов педагогического колледжа, аспекты разработки технологий обучения в ВУЗ в условиях современной образовательной парадигмы. Раскрыто содержание подготовки учителя к оценке учебных достижений младших школьников в системе педагогического образования. Приведены критерии внедрения педагогических технологий. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3
Шифр НБУВ: Ж72618 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|