Вісник Донецького державного університету економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського / ред.: О. О. Шубін. - Донецьк, 2006. - 252 с. - (Екон. науки; N 3(31)). - укp. - рус.Проаналізовано фактори розвитку системи фінансового управління підприємствами, складові та інноваційні тенденції маркетингових комунікацій підприємств. Розглянуто питання моделювання впливу інформаційно-інтелектуальних активів на ефективність корпоративного управління. Описано структурно-інформаційну модель організації рекламної кампанії на підприємствах. Викладено концепцію реінжинірингу бізнес-процесів торговельних підприємств. Висвітлено методологічні аспекти вдосконалення обліку і оподаткування фінансових результатів на підприємствах. Визначено роль контролінгу в антикризовому управлінні фінансами структур промислово-фінансової інтеграції. Проанализированы факторы развития системы финансового управления предприятиями, составные и инновационные тенденции маркетинговых коммуникаций предприятий. Рассмотрены вопросы моделирования влияния информационно-интеллектуальных активов на эффективность корпоративного управления. Описана структурно-информационная модель организации рекламной кампании на предприятиях. Изложена концепция реинжиниринга бизнес-процессов торговых предприятий. Освещены методологические аспекты усовершенствования учёта и налогообложения финансовых результатов на предприятиях. Определена роль контроллинга в антикризисном управлении финансами структур промышленно-финансовой интеграции. Індекс рубрикатора НБУВ: У.я54(4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70141/Ек. Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|