Вісник Донецького національного університету економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського / ред.: О. О. Шубін. - Донецьк, 2007. - 246 с. - (Екон. науки; N 4(36)). - укp. - рус.Викладено концептуальний підхід щодо розвитку міжнародного туризму в Україні. Розглянуто питання розвитку і аналізу економічних відносин на основі нової інституціональної економічної теорії. Наведено визначення корпорації як перехідної форми розвитку капіталу, бенчмаркінгу як основи створення стратегічних конкурентних переваг. Розкрито організаційний аспект податкового планування в системі управління підприємств. Описано комплексну систему стратегічного управління маркетинговою товарною політикою торговельних підприємств, стратегії їх розвитку на основі франчайзингу. Изложен концептуальный подход относительно развития международного туризма в Украине. Рассмотрены вопросы развития и анализа экономических отношений на основе новой институциональной экономической теории. Приведены определения корпорации как переходной формы развития капитала, бенчмаркинга как основы создания стратегических конкурентных преимуществ. Раскрыт организационный аспект налогового планирования в системе управления предприятий. Описаны комплексная система стратегического управления маркетинговой товарной политикой торговых предприятий, стратегии их развития на основе франчайзинга. Індекс рубрикатора НБУВ: У.я54(4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70141/Ек. Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|