РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000080910<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Вісник Київського національного лінгвістичного університету / ред.: С. Ю. Ніколаєва. - К., 2007. - 211 с. - (Педагогіка та психологія; Вип. 12). - укp.

Визначено теоретичні передумови навчання учнів початкових шкіл іноземної мови на основі комунікативно-ігрової діяльності, психофізіологічні передумови навчання молодших школярів французького діалогічного мовлення, методичні передумови використання методу проектів для навчання маркетологів професійно-орієнтованого англійського мовлення. Викладено методику навчання студентів-магістрів технічних спеціальностей написання рефератів англійською мовою. Описано модель навчання писемної ділової англійської мови з використанням електронного підручника. Проаналізовано психолінгвістичні та лінгвістичні особливості реферування текстів професійного спрямування, особливості формування граматичної компетенції у викладачів французької мови в контексті нейропедагогічного підходу. Розкрито зміст індивідуального та диференційованого підходів до навчання іноземної мови старшокласників. Наведено сутнісні характеристики функціональної моделі дослідження досвіду самонавчання іноземних мов. Розглянуто питання професійно-методичної підготовки учителів іноземної мови до використання мультимедійних курсів.

Определены теоретические предпосылки обучения учеников начальных школ иностранному языку на основе коммуникативно-игровой деятельности, психофизиологические предпосылки обучения младших школьников французской диалогической речи, методические предпосылки использования метода проектов для обучения маркетологов профессионально-ориентированной английской речи. Изложена методика обучения студентов-магистров технических специальностей написания рефератов на английском языке. Описана модель обучения письменного делового английского языка с использованием электронного учебника. Проанализированы психолингвистические и лингвистические особенности реферирования текстов профессионального направления, особенности формирования грамматической компетенции у преподавателей французского языка в контексте нейропедагогического подхода. Раскрыто содержание индивидуального и дифференцированного подходов к обучению иностранного языка старшеклассников. Приведены сущностные характеристики функциональной модели исследования опыта самообучения иностранных языков. Рассмотрены вопросы профессионально-методической подготовки учителей иностранного языка к использованию мультимедийных курсов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-91я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69789/пед.псих. Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського