Вісник післядипломної освіти. Вип. 4 / ред.: В. В. Олійник; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України, Асоц. безперерв. освіти дорослих. - К. : Міленіум, 2007. - 269 с. - укp.Розглянуто питання становлення післядипломної педагогічної освіти в Херсонській губернії у другій половині ХІХ ст. Висвітлено сучасні проблеми організації інноваційної діяльності у системі загальної середньої освіти. Проаналізовано закономірності адаптивного управління соціально-педагогічними системами, досвід проведення інтернет-конкурсів в організаційних і технологічних аспектах. Викладено концептуальні засади науково-методичного забезпечення апробації навчальних програм і підручників для профільного навчання. Визначено рівні управління мотивацією професійної діяльності викладачів технікумів, напрями змін трансформаційних процесів у вітчизняній післядипломній педагогічній освіті у соціокультурному контексті, психологічні умови підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до управління. Розкрито роль ідентичності у формуванні професійної компетентності практичних психологів. Описано особливості ціннісних орієнтацій керівних кадрів освіти у мотивації їх професійного вдосконалення. Рассмотрены вопросы становления последипломного педагогического образования в Херсонской губернии во второй половине ХІХ ст. Освещены современные проблемы организации инновационной деятельности в системе общего среднего образования. Проанализированы закономерности адаптивного управления социально-педагогическими системами, опыт проведения интернет-конкурсов в организационных и технологических аспектах. Изложены концептуальные основы научно-методического обеспечения апробации учебных программ и учебников для профильного обучения. Определены уровни управления мотивацией профессиональной деятельности преподавателей техникумов, направления изменений трансформационных процессов в отечественном последипломном образовании в социокультурном контексте, психологические условия подготовки руководителей общеобразовательных учебных заведений к управлению. Раскрыта роль идентичности в формировании профессиональной компетентности практических психологов. Описаны особенности ценностных ориентаций руководящих кадров образования в мотивации их профессионального усовершенствования. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)1
Шифр НБУВ: Ж72941 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|