РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000081286<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Вісник післядипломної освіти. Вип. 4 / ред.: В. В. Олійник; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України, Асоц. безперерв. освіти дорослих. - К. : Міленіум, 2007. - 269 с. - укp.

Розглянуто питання становлення післядипломної педагогічної освіти в Херсонській губернії у другій половині ХІХ ст. Висвітлено сучасні проблеми організації інноваційної діяльності у системі загальної середньої освіти. Проаналізовано закономірності адаптивного управління соціально-педагогічними системами, досвід проведення інтернет-конкурсів в організаційних і технологічних аспектах. Викладено концептуальні засади науково-методичного забезпечення апробації навчальних програм і підручників для профільного навчання. Визначено рівні управління мотивацією професійної діяльності викладачів технікумів, напрями змін трансформаційних процесів у вітчизняній післядипломній педагогічній освіті у соціокультурному контексті, психологічні умови підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до управління. Розкрито роль ідентичності у формуванні професійної компетентності практичних психологів. Описано особливості ціннісних орієнтацій керівних кадрів освіти у мотивації їх професійного вдосконалення.

Рассмотрены вопросы становления последипломного педагогического образования в Херсонской губернии во второй половине ХІХ ст. Освещены современные проблемы организации инновационной деятельности в системе общего среднего образования. Проанализированы закономерности адаптивного управления социально-педагогическими системами, опыт проведения интернет-конкурсов в организационных и технологических аспектах. Изложены концептуальные основы научно-методического обеспечения апробации учебных программ и учебников для профильного обучения. Определены уровни управления мотивацией профессиональной деятельности преподавателей техникумов, направления изменений трансформационных процессов в отечественном последипломном образовании в социокультурном контексте, психологические условия подготовки руководителей общеобразовательных учебных заведений к управлению. Раскрыта роль идентичности в формировании профессиональной компетентности практических психологов. Описаны особенности ценностных ориентаций руководящих кадров образования в мотивации их профессионального усовершенствования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)1

Шифр НБУВ: Ж72941 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського