Вісник післядипломної освіти. Вип. 6 / ред.: В. В. Олійник; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України, Асоц. безперерв. освіти дорослих. - К. : Геопринт, 2007. - 271 с. - укp.Проаналізовано особистісну готовність педагогів до інноваційної діяльності за умов сучасних освітніх трансформацій, вплив організаційної культури школи на ефективність педагогічної діяльності вчителів, рівні психологічної готовності учителів до інтерактивної взаємодії з учнями. Розкрито теоретико-методологічні засади психолого-педагогічного проектування експериментального навчання щодо розвитку творчих здібностей молодших школярів. Розглянуто питання управління особистісним розвитком учнів на базі психолого-педагогічного проектування. Висвітлено психологічні проблеми професійної діяльності працівників районних (міських) методичних центрів у післядипломній педагогічній освіті. Проанализированы личностная готовность педагогов к инновационной деятельности в условиях современных образовательных трансформаций, влияние организационной культуры школы на эффективность педагогической деятельности учителей, уровни психологической готовности учителей к интерактивному взаимодействию с учениками. Раскрыты теоретико-методологические основы психолого-педагогического проектирования экспериментального обучения относительно развития творческих способностей младших школьников. Рассмотрены вопросы управления личностным развитием учеников на основе психолого-педагогического проектирования. Освещены психологические проблемы профессиональной деятельности работников районных (городских) методических центров в последипломном педагогическом образовании. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)2
Шифр НБУВ: Ж72941 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|