Вісник післядипломної освіти. Вип. 9 / ред.: В. В. Олійник; Ун-т менедж. освіти АПН України, Асоц. безперерв. освіти дорослих. - К., 2008. - 371 с. - укp.Розглянуто питання формування професійної компетентності студентів у ВНЗ. Проаналізовано самовдосконалення вчителів як чинник їх професійного розвитку. Визначено психологічний зміст гендерної компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Описано властивості когнітивної складової професійної "Я-концепції" вчителів початкових шкіл у контексті інноваційної діяльності. Висвітлено психологічні особливості синдрому професійного вигорання практичних психологів на різних етапах професіоналізації, професійної ідентичності особистості психолога. Рассмотрены вопросы формирования профессиональной компетентности студентов в ВУЗ. Проанализировано самоусовершенствование учителей как фактор их профессионального развития. Определено психологическое содержание гендерной компетентности руководителей общеобразовательных учебных заведений. Описаны свойства когнитивной составной профессиональной "Я-концепции" учителей начальных школ в контексте инновационной деятельности. Освещены психологические особенности синдрома профессионального выгорания практических психологов на разных этапах профессионализации, профессиональной идентичности личности психолога. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР) + Ю9я54(4УКР)
Шифр НБУВ: Ж72941 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Наукова періодика України
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|