Вісник Черкаського університету / ред.: А. І. Кузьмінський. - Черкаси, 2007. - 160 с. - (Пед. науки; Вип. 111). - укp.Висвітлено прийоми підвищення пізнавальної активності студентів у процесі вивчення лінійної алгебри. Розглянуто питання вдосконалення системи завдань з основ програмування в контексті підвищення практичної значущості результатів навчання інженерів-програмістів. Проаналізовано особливості розвитку візуального мислення учнів у процесі навчання геометрії, вивчення математики учнями шкіл суспільно-гуманітарного напрямку за умов особистісно-орієнтованого навчання. Визначено взаємозв'язок теоретичного і емпіричного методів під час навчання фізики. Освещены приемы повышения познавательной активности студентов в процессе изучения линейной алгебры. Рассмотрены вопросы усовершенствования системы заданий по основам программирования в контексте повышения практической значимости результатов обучения инженеров-программистов. Проанализированы особенности развития визуального мышления учеников в процессе обучения геометрии, изучения математики учениками школ общественно-гуманитарного направления в условиях личностно-ориентированного обучения. Определена взаимосвязь теоретического и эмпирического методов в период обучения физике. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)
Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|