Вісник Черкаського університету / ред.: А. І. Кузьмінський. - Черкаси, 2007. - 168 с. - (Пед. науки; Вип. 112). - укp.Проаналізовано шляхи реалізації багаторівневого підходу до навчання в процесі засвоєння змісту навчальної дисципліни та проведення контролю навчальних досягнень студентів. Розглянуто питання професійного самовдосконалення соціальних педагогів та працівників, моделювання освітніх систем у контексті ціннісної орієнтації соціокультурного простору, а також в педагогічній теорії та навчальному процесі в ВНЗ. Висвітлено особливості вивчення іноземної мови науково-професійного спрямування. Вивчено вплив комунікативних умінь на формування особистості фахівця-менеджера. Проанализированы пути реализации многоуровневого подхода к обучению в процессе усвоения содержания учебной дисциплины и проведения контроля учебных достижений студентов. Рассмотрены вопросы профессионального самоусовершенствования социальных педагогов и сотрудников, моделирования образовательных систем в контексте ценностной ориентации социокультурного пространства, а также в педагогической теории и учебном процессе в ВУЗ. Освещены особенности изучения иностранного языка научно-профессионального направления. Изучено влияние коммуникативных умений на формирование личности специалиста-менеджера. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3
Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|