Вісник Чернігівського державного педагогічного університету / ред.: М. О. Носко. - Чернігів, 2006. - 199 с. - (Психол. науки; Вип. 41, т. 2). - укp.Висвітлено проблему впливу низького рівня розвитку соціального інтелекту студентів-психологів на процес їх професійної соціалізації. Наведено результати емпіричного дослідження соціально-інтелектуального потенціалу майбутніх психологів. Розглянуто особливості формування особистості студента під час навчання у вищому навчальному закладі. Показано значення емпатійного потенціалу молодших школярів для фасилітації процесу соціалізації дітей з особливими потребами. Проаналізовано соціальний досвід дитини як результат соціалізації. Визначено соціально-психологічні фактори ефективної взаємодії працівників педагогічних колективів. Освещена проблема влияния низкого уровня развития социального интеллекта студентов-психологов на процесс их профессиональной социализации. Приведены результаты эмпирического исследования социально-интеллектуального потенциала будущих психологов. Рассмотрены особенности формирования личности студента во время обучения в высшем учебном заведении. Показано значение эмпатического потенциала младших школьников для фасилитации процесса социализации детей с ограниченными возможностями. Проанализирован социальный опыт ребенка как результат социализации. Определены социально-психологические факторы эффективного взаимодействия сотрудников педагогических коллективов. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3 + Ч30я54(4УКР)3
Шифр НБУВ: Ж71858 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|