Вісник Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т.Г.Шевченка / ред.: М. О. Носко. - Чернігів, 2006. - 165 с. - (Пед. науки; Вип. 36(2)). - укp.Висвітлено методологічні та теоретичні засади формування інноваційних навчальних систем фахової підготовки вчителів фізики. Розглянуто питання корекції навчальної діяльності студентів у процесі вивчення курсу загальної фізики, модернізації навчальних посібників за умов кредитно-модульної системи навчання загальної фізики, використання інтерактивних технологій для підготовки професійних фахівців. Проаналізовано систему інтерактивного навчання в процесі вивчення дидактичної фізики, роль інформаційних технологій в системі безперервної освіти. Освещены методологические и теоретические основы формирования инновационных учебных систем профессиональной подготовки учителей физики. Рассмотрены вопросы коррекции учебной деятельности студентов в процессе изучения курса общей физики, модернизации учебных пособий в условиях кредитно-модульной системы обучения общей физики, использования интерактивных технологий для подготовки профессиональных специалистов. Проанализированы система интерактивного обучения в процессе изучения дидактической физики, роль информационных технологий в системе непрерывного образования. Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4УКР)3
Шифр НБУВ: Ж71858 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|