Дергачова В. В. Глобалізація бізнесу та інтернет-маркетинг: перспективи і проблеми : Моногр. / В. В. Дергачова, О. О. Скибіна; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2007. - 215 c. - Бібліогр.: с. 181-191. - укp.Розглянуто засади Інтернет-маркетингу, глобальний Інтернет-маркетинг як прогресивну форму прямого маркетингу. Висвітлено проблеми розвитку електронної комерції та маркетингового Інтернет-середовища, описано вплив даного середовища на формування глобального маркетингового комплексу. Проаналізовано інфраструктуру Інтернет-маркетингу. Наведено методи забезпечення безпеки в мережі Інтернет, основні методи стимулювання збуту й організації зв'язків з громадкістю в Інтернеті. Рассмотрены основы Интернет-маркетинга, глобальный Интернет-маркетинг как прогрессивная форма прямого маркетинга. Освещены проблемы развития электронной коммерции и маркетинговой Интернет-среды, описано влияние данной среды на формирование глобального маркетингового комплекса. Проанализирована инфраструктура Интернет-маркетинга. Приведены методы обеспечения безопасности в сети Интернет, основные методы стимулирования сбыта и организации связей с общественностью в Интернете. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.1 ф12 + У9(4УКР)421 ф12
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА680098 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|